Sunday, August 22, 2010

上學期的course evaluation

去年第一學期教樂理課的時候
班上一堆不知好歹的學生
都一副覺得"社區大學我就是來混的你能怎麼樣"的態度
不來上課, 遲到不交作業
我很認真的想要把樂理教好
希望他們以後換去別的University/College時能跟上進度
他們反而覺得我太嚴
甚至有學生在教師評鑑上面寫我:恐嚇把學生當掉的不當行為
讓我氣得不想好好教她們
而且看到以後有好幾天想到就火大
心中ooxx的不得了

剛剛想到這學期的評鑑還沒有看
抱著"大概又要被幹譙"的心情上去看看
兩門課只有兩個學生留言


Theory II學生寫:

Q: What is this instructor doing that helps you learn in his/her class?


A: encourages class participation and student led discussion\lessons.
She doesnt let us slack off. and Actually cares about our musical well being.

Q: Additional Comments:

A. She is an exceptional teacher who actually cares and pushes us.
Thank you for your understanding If my teacher agreed for me to learn in Fall 2010, I will enroll III theoretical side of my success. So I do not need to move to the University. Because I find myself a teacher that is suitable for difficult.

難搞的Theory IV學生寫:

she explains the subject matter very well.
She has many handouts and assignments that allow us to grasp the material.

我以為我眼睛花掉了

好吧, 我再認真一個學期好了...

No comments:

Post a Comment